Thursday, October 30, 2003

Ku rasa ia mendamaikan hati, jiwa dan perasaan bila ketenangan dah ditemui

Nari malas betul nak pergi kerja. Ngantuk lah sangat. Tak per laah..besok dah OFF day so akan ku balas dendam..I'm gonna catch up my sleep back..
Smlm, lepas solat, dah ngantuk laa sangat but I want to watch that Puding Roti Kari Ayam kat SURIA so terpaksa lah tahan ngantuk.
Err..actually, I'm facing this sickness again. Insomnia. I can't slept soundly coz I can't help thinking abt my cricket workload and stuff ..sampai terbawak - bawak one of my colleague face into my dreams..ishkkkkkkkkkk
This 2 days had been eating much ended up me punishing myself by doing sit-ups.
haiz~~~ padan ngan muka aku..
Life is so mundane this few days..

Surf www.kapposh.net and I tell u, they are such a lovely couple. So they found serenity within each other.. so romantic!
Glad for u, Din! U've found ur left rib..

And I can't help thinking of my loved one

Ku rasa ia mendamaikan hati, jiwa dan perasaan bila ketenangan dah ditemui

All these mushinesss...*piang*
*slapping my cheek..*
baik ku berpijak di bumi nyata..
khrekhrekhre.....

No comments: