Sunday, January 18, 2004

U dun cheer up my day, anymore...

I've realized that Herda n Naqia's blog ada lagu..so I've fixed my fav.song at the moment as my background song..
Happy as for now..
Dah siap - siap..coz he's supposed to pass my autograph bk later..tapi standard laa kan..
ditunda!
Dari Dinner ker breakfast..
Malas nak berbual n wif shaking voice..he tried to make jokes but I snapped him up
Malas nak layan nampak, Aisha?
khrekhre..tapi kesian pulak kan..so by 2nd time call, me o.k already
gambar lum develop ah..busy..so?
Fine..kumpul semua apa yang nak diberi so I dun need to see u so many times..
Tak guna marah-marah..apa laa aku dapat, kan?
so means i dun need to rush today..

so what did i do past days?
Did sms to IT guy, asking his opinion for laptop, DELL or HP?

Met Gal@CPF 's bro @TP..invited to come n watch..argh..
niat dihati nak pergi, tapi mesti aku canggung wif them..
how ah?aku lambat warm-up..

Catch up my sleep, housework, cycling@ Reservoir..the scenery and my ex-sch, TP , just brought back sweet memories
Just abt to reach 27..bila laa mau game, minah?

Met her, luah kan segala nye..niat dihati bukan nak mengutuk dia, mengumpat atau mengata..
I just felt she needs to know coz there's relation somehow..she is very understanding dan kata perangsang diberi buat dorongan pada diri..
sweet talker? I suppose~~
Insyallah, 24 n 30 Jan wif her

And I tell ya, the world is soooooooo small, everybody knows each other..

She sms me early morning..so means what? O.k already wif me?

Buddies came over, hindustan movies..sampai bila aku boleh belajar berdiam diri sikit? Kecoh nya aku..arghh!!
Ended up me telling the whole story..eeiiiii...
She spent the weekend at my house till midnite..heheheheh
Meramaikan "anak" Mak aku..best!
Great company though..khrekhre..
minggu depan nak datang lagi??*winks*

Things to do,
1) Warranty TV.. 3 more days left, u know~~
2) Go book tickets!
~~sings: Masih ada yang sayang padamu, Masih ada yang rindu padamu, Mengapa dikesalkan dirimu, Senyum-senyum selalu, Masih ada yang sayang padamu

:-D

No comments: