Wednesday, January 21, 2004

Kerana Terlalu Menyintaimu

Was reading Bungalili's Monday entry..
and this interest me..
"Love = L+O+V+E = 12+15+22+5 = 54% (wake up, don't dream)"

Love only make 54%, so its time to wake up..pathetic kan..

To get the full version, click here .

Looking at Lili's album, saw her 3rd bro pic..
tersingkap kenangan semasa di menengah 1 hingga menengah 3..
Dunno why, I admire him...(O.k! Jangan ingat lain..let me explain!)

I admired him bcoz he is the only Malay NCO in Express stream. Also bcoz he is the ONLY MALAY GUY
in first class Express tau..smart kan?
Maybe bcoz of this, I look up upon him..He's is more of, source of inspiration to study hard in sec sch days..
After he left sech sch, I thought I will never met him anymore..nevertheless, I know he will go somewhere, bcoz he's smart..

My first few days in poly, I bumped into him and I was like..
" Aku kenal mamat nie..eh..dek nie ah.."
Kinda shock, coz I dun expect to see him again..but I NEVER forget his name..
Becoz he has a unik name!
Furthermore, depan my sec sch tuh, ada primary sch yg namanya sama dgn nama dia nie...
Mungkin sebab tuh, dia sentiasa berjaya..

Dipendek kan cerita, dunia ini sungguh kecil..even my sisters were shocked initially of the relation between 2 mens we all knew all along, and doesn't expect them to be brothers..

Ah..cerita lama..
:-)

apa aku nak blog eh..??
So my story telling ended on Sunday kan..
Monday was supposed to have breakfast with him..
as usual..tak jadi!

Aku tahan tak tido balik lepas subuh..tunggu punya tunggu..aku dah lapar pun..senyap jer hp nie..
oleh kerana nak membasuh baju yg menimbun, sms him, ask him to gather everything b4 he meets me..no point klau ada jer benda yg tertinggal, kan?

He called 1 hr later n it's 9 a.m, just wake up, n kita berkira-kira bila nak jumpa..
as usual, susah nak jumpa..payah..
I told him, nvm ah..sunday nie kot..
after put down e phone, i realized dier kerja mlm..aiseyman..
tunggu lepas Raya Haji pun cantik..
whatever..

Tetiba, aku rasa, patut ker dier letak gambar dia dgn aku dlm autograph bk tuh ??
It's gonna be much tougher to forget him if he leaves a mark in e book..
yer laa..autograph bk is a book to refresh our memory abt some one in our old days....
klau mcm, gini..susah, kan?

Some memories are not meant to be forgotten

Cuma orang yang sama keadaan macam aku jer, suka baca tentang hati dan perasaan..vice versa..

Untuk pertama kali nya, aku betul-betul rasa seperti yang selalu dalam lagu putus cinta..

The only thing I can do to subside my sadness and dilemma, is to at least feel grateful.
Bersyukur, kerana biarlah setahun terbuang dari seumur hidup!
Thanks, sis Herda!

Susah nya nak melupakan...
Mungkin akan lebih mudah untuk melupakan jika dia buat aku benci pada nya atau menyatakan dari mulut nya sendiri, selamat tinggal pada aku, daripada masih berkawan tapi ia menjadikan aku bagai kan tali yg tergantung..

Quote from a scene in Chori Chori
" Friendship should never turn into Love. With just a snap in the relationship, the friendship is no longer the same. Love kills friendship"

Betul cakap(Copyright of Herda Hamim)

She wont be around means..watchdog?Nehi..security guard kot..

No comments: