Semalam buka puasa kat Mak's Place, opposite Masjd Kassim..tempat penuh dengan kenangan..
makanan kat sana sedap..best!
I like!!
I've no digi cams..if not..I've snapped the pics..i tell ya..
The syarahan was interesting n funny n knowledgeable. Good thing, Ust Fahrurrazi was funny..at least tak tertido dengan syarahan yg panjang nyer 1 n half hr
Semalam kebanyakan yang diingatkan ialah tentang ibadah korban kerana Aidul Adha hujung minggu nie..
She also wrote down but me doesn't...
Have to admit, me nie jenis yang pemalas nak tulis nota..
Close friends from poly will know me
Wonder how did i survived my 3 yrs there..
Reach home around 2315.
Gy tengah tgk VCD Mohabatein jadi tak dapat lah aku tengok Dari Studio 1 - fetauring Anuar Zain..
ishk!
Hopefully, SURIA will repeat this programme again.
Cuaca sejuk-sejuk begini buat aku lambat bangun dan bercinta nak gi kerja..
Lagi - lagi bila kerja dah habis nie..masuk kerja kul 0925 tadi..
Terpikir jugak, nasib boss aku tak baca blog aku..klau tak tentu dia tahu yang aku dah habis kerja..
tapi eksyen busy..
sempat tukar layout lagi masa lunchtime....hehe
o.k..laa..I've got 1 more day to work before I'm OFF for 4 days..
nie baru OFF, and I've found out that my HR add on 2 days to all staff anual leave
which means I have 21 days of leave this years..
syukur alhamdulillah~~
mau gi mana, ya?
Think, I need to do some shopping coz i need some stuff but no one to accompany me..since my Along went to a different home at the end of each day..
*sob sob*
Now then I miss her~~
"Hati seorang lelaki terpengaruh oleh akalnya. Akal seorang wanita terpengaruh oleh hatinya."
No comments:
Post a Comment