Friday, June 18, 2004

Happy 26th Birthday, Thorn!

Suppose Azaciel had reached SG this noon and found out that today is FE's Birthday.
Perfect timing!
So to FE, here it goes..

Selamat Ulangtahun Yang Ke-26 untuk FE. Semoga dimurahkan rezeki, ditetapkan iman, diberikan kesihatan yg baik, sentiasa di bawah lindungan Allah s.w.t dan diberkati hidupmu. Amin.

Soalan Cepumas: Ehem..bila nak kahwin?
Soalan Perdana: So bila kita boleh dapat ice-cream Swensens from u?
Semua dah ada kat SG, cuma tunggu Dot booked out jer..*winks*

This guy attracts gals like magnet, I tell ya..
Nice guy & I believe dia disenangi ramai.
Anyway, he'e enjoying the attention from us: FEShouters.
Alang-alang dier bak DADDY(quoted from Azaciel's blog) kepada kami, dia dengan sukacita nya akan belanja kita. *winks*

Hidup tanpa gurau senda bagai satu kehidupan yg mendatar.
But dun worry FE, even if we do go out to Swensen ramai - ramai...not all of us will be by u..I'll bet, me n Heartbeat are more than willing to pay our own, kan Lin?

*smiling showing my 2 dimples*
;-)

P.S: Nari jer 2 post, so u know laa, I haven't been doing work. Takder mood.

No comments: