Smlm bangun kul 9++ pagi, decided to run errands ngan Mak kat Bedok Central.
Bila kat belakang Bedok Library, ada sms from childhood friend. He said he saw me..bila tanya kenapa tak tegur, dier kata dah jauh, tak kan nak kejar..
Btw, during my Along's wedding, 3/4 of my frenz that I invited, came down. Was happy but sincerely, I apologized sebab tak terlayan. Except for friends that came during 2 ++p.m ajer. Sebab that was my turn kat bawah.
Sitting down eating wif Din and RMan really reminds me of
old sweet days @Poly.
Missed those days~~
But managed to catch up a lot of things with childhood friend...
He asked about my cousins. His friend even commented that my cousins semua jambu-jambu, manis - manis, ayu-ayu..
Hehe..cuma aku jer..jambu batu!
khrekhrekhrer
Kerja berlambak..next week Cricket lum terbuat..apa tak nya...
kerja 2 hari dah OFF lagik..so tak gear-up langsung nak buat kerja.
Baru dapat buat separuh semalam... 4 and a half days more of work and I get a 4 days of OFF straight next week
Percaya pada diri. U can do it!
Decided not to buy her hp but she didn't retun my sms. Marah ker dia?
She said, " Perangai masih cam budak-budak. Not matured thinking"
Aku terdiam. She sent me home.
Reaching home, aku sayang kan dia. Tak rela rasa nya persahabatan yg dibina berderai kerana seorang lelaki.
I should put a stop of my bad imaginations of her.
It's all up to him.
And I don't think I trust him anymore after what I heard.
Sometimes ignorance is bliss.
But sampai bila nak keep myself in the dark.
Denial.
Can't accept reality, issit?? Haa, Sha??
How have I been?
Menambah dengan apa yang aku alami..
I am so perplexed!
Been crying a lot for the past 2 days..
Boleh sakit jiwa aku gini macam~~~
Kesian laa sikit kat mata kau, Aisha
Mutiara Hati dah spring back to her old self..Alhamdulillah.
Glad for her..
I supposed getting a new love will eventually speed up the recovery..
She did mentioned abt how when people devastated with LOVE, ada yang sampai nak hurt theirselves..
Did it crossed my mine?
Mana pergi Iman dalam diri??
I promised myself, not to hurt myself.
I've got Mak's feelings to take care of.
She'll be distressed if I'm not myself
I promised myself, I will try not to hurt him after all this
But I can't promise if friendship still works for us.
But in order not to hurt myself, how i wish aku ada punch bag sekarang. Yang macam orang training untuk boxing!
Dun think after all this, I will still believe there is such things call true love.
Huh?
Ada Apa Dengan Cinta - Tak ada apa - apa...
It sucks to the max!
Love is a Moment of Bliss, A Lifetime of Pain
Had a tiff with her semalam. Minawei betul~~
Dah laa tak tau ambat hati, tak tau nak appreciate orang tuh!
Pandai cakap orang lain ada attitude problem, kau pun sama jugak!
Nari masuk office, half of the office had gone back coz' it's half day..Christmas Eve..nari kerja balik kul 11 mlm..
Besok kerja 9-6 p.m.
Ada best nyer jugak kerja..orang tak ada..
nobody gonna disturb me for sure
Aku tak nampak pun muka boss aku minggu nie..
Harap tak ada apa - apa yg nak dier beritahu kat aku
Terasa lapar..sekali ada colleague kasi french fries tapi dah sejuk sikit..
decided to try heat it up kat microwave..
pernah tak orang buat eh?
Ah..dun care ah..at least its crispy now.
Terus teringat how i can do things that I never do before..
I dun like to eat cooked maggi..but during the first time hurt by him,
imagine I ate cup noodles at work which I never touched before, sepanjang 3 tahun aku dah kerja kat ESS nie.
Even Along say, its really not Aisha. Not me!
How matters of the heart can really mess up my life~~
Semua masalah datang dari hati yg sakit!
Luka.Berkecai..berderai..
I'm really controlling myself not to be like Asmidar dlm cerita Ali Setan.
Cursing him~~
Tengok all the pics of Herda and Darlingbaby kat Colmar Tropicale betul - betul memikat.
Tahun 2004 nie mesti pergi
Tapi Mak ada sikit sensitive bab makan to that kinds of places...Camner eh?? But by the breakfast food,
should be o.k eh for Mak
Kalau pergi, tak bawak her..kesian mak aku..aiseyman~~
Bertahun nak bentuk seseorang..akan kah berubah hanya dalam masa 2 minggu?
What she says this morning..it's also for me to ponder seriuosly.
Will I?
Am I an easily influnced person?
Sesungguhnya bukan mudah nak jaga perasaan orang lain.
I've been an ambiguous person to one's blog. Know him but he doesn't.
He asked for me to reveal myself.
Should I?
Will think abt it.
But his background's music really soothe me down.
Dun think it's mengaji..ker nasyid eh?
No idea~~
As of now, AKU NAK DENGAR LAGU MELAYU.
Boleh giler..asyik dengar lagu Inggeris dan Hindustan jer!
Arghhhhh!!!
I really need a retail therapy. Meskipun kocek ku akan merasa perit.
I'm desperate for something to distract me from my current situation!!
No comments:
Post a Comment